Bauknecht KM 7200 IN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bauknecht KM 7200 IN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

thijs1967 10-05-2013
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

We hebben het apparaat vanaf 2007. Heb er ongelofelijk veel spijt van. Zwager van mij heeft een Bosch van 2005. Nooit problemen gehad. Wij hebben vanaf het begin ellende. Begon met het lawaai. Men heeft een upgrade uitgevoerd en het is stukken verbeterd. Daarna is de boiler vervangen. Vervolgens lekt hij. Nieuwe watercontainer gekregen maar nog steeds het zelfde probleem. Ik zou hem zeker afraden. Wees gewaarschuwd.

Claudsje 23-03-2013
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

We hebben het apparaat nu 4 jaar. In deze jaren is het al een aantal malen kapot geweest. De service in zuid nederland is knap waardeloos en dan heb ik mij nog rustig uitgedrukt.
Iedere keer als de monteur komt heeft hij geen reserve onderdelen bij zich. Komen eerst kijken of er wel iets aan de hand is.
Nee NOOIT meer een Bauknecht/Wirlpool.

handytukker 01-02-2012
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

We hebben het apparaat nu ruim 4 jaar. Smaak van de koffie is sterk afhankelijk vaan de soort bonen (en de kwaliteit van het water) Het apparaat bromt en spoelen bij in-en uitschakelen doet het ook bijna niet meer.
Schoonmaken van het apparaat gaat zeer slecht. Volgens de monteur is het brommen en het niet meer spoelen te wijten aan de pomp. Kosten €90. montage kosten €250. Het brommen ligt aan een lucht toevoer. bij nieuwere modellen schijnt dit verholpen te zijn, maar bij oudere modellen is er zelfs geen terugroepactie of andere service actie geweecst van Bauknecht. Kosten voor een stillere machine €95. Het apparaat maakt sowieso veel lawaai.
We hebben meer apparatuur van Bauknecht, maar bij alles is de kwaliteit bedroevend laag. Voor ons geen Bauknecht meer.

R vermeulen63 22-09-2011
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

Wij hebben dit apparaat nu 3 jaar en moeten voor de zoveelste keer een monteur langs laten komen. De smaak van de koffie is sterk afhankelijk vd bonen die je gebruikt. De kwliteit vh apparaat laat veel te wensen over. En als je dan van een miep van communicatie te horen krijgt dat het apparaat ouder dan 2 jaar is en er kosten aanzitten. Vind ik de behandeling ronduit schandalig.

jdh03 15-02-2011
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

Ruim een jaar zijn wij in het bezit van deze machine. Wij zijn zeer tevreden over dit apparaat.
Heerlijke koffie, uiteraard ook afhankelijk van de soort bonen.

Maar....stel dat deze machine het begeeft, dan kiezen wij een volgend apparaat, een apparaat waar je meerdere soorten koffie mee kan bereiden.

Roderik79 04-02-2011
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

Qua koffie en alles prima, maar apparaat is nu voor de 2de keer binnen 9 maanden kapot. Bauknecht service is op zich prima, maar beide keren moest de monteur terug komen omdat hij niet genoeg onderdelen bij zich had.
1ste keer twee printplaten vervangen in twee bezoeken van de monteur. Daarna heeft hij het een paar maanden gedaan.
Nu weer een storing. Iets met themostaat, sensor en printplaten. Er moet dus wederom flink aangesleuteld worden.
Mocht deze reparatie niks uithalen dan komt er een nieuwe...kan dus qua duurzaamheid niet anders geven dan een 2.

frankknarf 29-01-2009

- - - - - - - - - - - update review - - - - - - - - - -
Ik was geloof ik een van de eerste die deze machine had aangeschaft.

en ik moet zeggen hij werkt nog steeds perfect. De update
is uitgevoerd en de machine is nu echt geruisloos.

Over de service van Bauknecht zijn we zeer te vreden.

- - - - - - - - - - - oude review 01-03-2007 - - - - - - - - - -
perfecte machine maakt alleen een beetje lawaai
maar de koffie is perfect en de vormgeving ook
we hebben er veel plezier van

Adje de Bruijn 12-12-2007
Geschreven voor: Bauknecht KM 7200 IN

We zijn zeer tevreden over de service van Bauknecht. Onze koffiezetter maakte veel lawaai, maar Bauknecht heeft dit super opgelost!!!! Van de monteur begreep ik dat alle nieuwe machines goed zijn. Onze koffiezetter is aangepast en kunnen nu genieten van heerlijke koffie in een rustige omgeveing.